Sport - brandek, trendek, élmények

2017/02/20 18:00

Napjainkban igen elterjedt, hogy mindenből a legjobb és a legmárkásabb terméket használjuk - főként a sportban. Nagy hangsúlyt fektetünk arra, hogy melyik márkát választjuk, milyen brandeket részesítünk előnyben. De mitől függhet ez? A jelenlegi sportolói aktivitásunktól? Netán korunktól vagy nemünktől? Vagy csak azért vesszük meg az adott futócipőt, sporteszközt, mert az imázsértéke fontos számunkra? És vajon miért öltözött egy ország szürke melegítőnadrágba a magyar csapatnak szurkolva nyáron? Ezekre és hasonló kérdésekre ad választ Dr. Lógó Emma (BME Ergonómia és Pszichológia Tanszék adjunktusa) előadásában, melyben kitér a különböző sportcsapatok szurkolói brandjeinek használatára és az azokhoz fűződő termékélmény-háttérre, valamint beszél a különböző márkák használatáról és azok mögöttes okairól.


További programjaink