Napjainkban igen elterjedt, hogy mindenből a legjobb és a legmárkásabb terméket használjuk - főként a sportban. Nagy hangsúlyt fektetünk arra, hogy melyik márkát választjuk, milyen brandeket részesítünk előnyben. De mitől függhet ez? A jelenlegi sportolói aktivitásunktól? Netán korunktól vagy nemünktől? Vagy csak azért vesszük meg az adott futócipőt, sporteszközt, mert az imázsértéke fontos számunkra? És vajon miért öltözött egy ország szürke melegítőnadrágba a magyar csapatnak szurkolva nyáron? Ezekre és hasonló kérdésekre ad választ Dr. Lógó Emma (BME Ergonómia és Pszichológia Tanszék adjunktusa) előadásában, melyben kitér a különböző sportcsapatok szurkolói brandjeinek használatára és az azokhoz fűződő termékélmény-háttérre, valamint beszél a különböző márkák használatáról és azok mögöttes okairól.
További programjaink
- Sportszervezői kulisszatitkok
- Budapesti Olimpia - biztonságpolitikai 5+1
- Evezd körbe Magyarországot! - a víziturizmus fejlesztése
- Sport tabuk nélkül!
- The Champion interaktív kiállítás - Légy Te a bajnok!
- Magyar bírók nemzetközi pályákon - beszélgetés Kulcsár Katalinnal és Kassai Viktorral
- Valóság a botrányok mögött - a Groupama Aréna fenntarthatósága